ZST Mielec
Slider

Dzień Otwarty w ZST w Mielcu - trasa po szkole

I Grupa: 10-10.30 aula szkolna → z auli → sala fitness (obok auli)→ s.65 ( p. Całka) i korytarz naprzeciw tej sali (projekty unijne p. Kasprzyk) → do seg. A korytarz obok s.7 (pokaz ratownictwa medycznego p. Wyzga)→ s.1 (p. Czerwiec i p. Paduch) → s. 11 (p. Chmiel) → s. 103 (p. Chmaj) → s. 201 (p. Gąsowska) → przejście schodami tylnymi do → gastronomii (wejście za s.20) → przejście dołem do pawilonu sportowego → powrót tą samą drogą do seg. C → sale siłownie → s.75 (symulator lotów) → s. 116 (kącik informatyczny p. Skowron i p. Madej) → przejście do Zespołu Szkół Budowlanych (tu odbierają młodzież ich nauczyciele).

W razie ewentualnych „korków” prosi się oprowadzających o zamianę kolejności sal.

II Grupa: 10-10.30 aula szkolna → przez oszklone drzwi do seg. C s. 116 (kącik informatyczny p. Skowron i p. Madej) → s. 75 (symulator lotów) → przejście przez boczne drzwi (obok klatki schodowej) na zewnątrz do pawilonu sportowego → powrót ta samą drogą do seg. C → sale siłownie → gastronomia (wejście za barem) → s.11 (p. Chmiel) → do seg. A → s.1 (p. Czerwiec i p. Paduch) → korytarz obok s.7 (pokaz ratownictwa medycznego p. Wyzga) → s.201 (p. Gąsowska) → w stronę auli → s.65 (p. Całka) i korytarz naprzeciw tej sali (projekty unijne p. Kasprzyk) → sala fitness → przez oszklone drzwi → przejście do Zespołu Szkół Budowlanych (tu odbierają młodzież ich nauczyciele).

W razie ewentualnych „korków” prosi się oprowadzających o zamianę kolejności sal.

Uwaga:

  • każda grupa max.20 osób,
  • nauczyciele do oprowadzania muszą być w auli do dyspozycji Dyrektora (dotyczy nauczycieli, którzy zapisali się na listę podczas ostatniego spotkania organizacyjnego),
  • odpowiedzialni za dzielenie grup; J. Śpiewak, M. Rządzka,
  • odpowiedzialna za młodzież oprowadzającą; S. Gołas
  • odpowiedzialni za rejestr przybywającej młodzieży; E. Turek, D. Kusek,
  • odpowiedzialni za występ w auli; H. Pastuła, M. Weryńska, K. Wrażeń, J. Wróblewska-Kapusta, K. Mosio, E. Cichoń-Kierys, J. Jagusiak, P. Madej.