26 października 2024 r. Esport Arena Rzeszów zamieniła się w centrum finałowych rozgrywek drugiej edycji Podkarpackiego Turnieju E-sportowego, odbywającego się w ramach projektu „Fundusze Europejskie grają dla e-sportu.” Uczniowie ZST: Kajetan Kupiec, Paweł Garncarz, Konrad Stępień, Jakub Indyk, Jakub Kapinos, Bartłomiej Giera zajęli III miejsce.
W dniach 23-25.10.2024 r. podczas Gdynia Explory Week uczniowie Maciej Jarzyna oraz Paweł Wałęga prezentowali efekty ciężkiej pracy nad swoim nowatorskim projektem naukowym.
Explory to największa w Polsce inicjatywa, która wspiera utalentowaną młodzież, ludzi w wieku 13 - 20 lat, w realizacji różnych projektów z obszarów inżynierii, technologii, sztuki. Promuje też młodzież na arenie międzynarodowej.
2 października bieżącego roku 25 uczniów naszej szkoły wzięło udział w etapie szkolnym 49 Ogólnopolskiej Olimpiady z Języka Angielskiego. Jak co roku, konkurs ten cieszy się ogromną popularnością i zainteresowaniem wśród młodzieży, którzy chcą zmierzyć się z niezwykle trudnymi zadaniami gramatyczno-leksykalnymi oraz zadaniami dotyczącymi wiedzy i kultury krajów anglojęzycznych.
Niestety, nikomu z naszej szkoły nie udało się zakwalifikować do następnego etapu konkursu, choć należy nadmienić, iż niektórym zabrakło niewiele, aby przekroczyć próg wymaganej punktacji. Mamy nadzieję, że w przyszłym roku to się uda. Już dziś życzymy powodzenia i do zobaczenia za rok.
16 października 2024 roku odbył się szkolny etap konkursu „Matematyka w technice dla technika”. Rywalizacja składa się z trzech etapów: szkolnego, międzyszkolnego i finału. Organizatorem jest Zespół Szkół Elektronicznych w Lublinie oraz Zespół Szkół nr 3 w Lublinie we współpracy z Politechniką Lubelską, która jednocześnie objęła niniejszy konkurs patronatem. W naukowych zmaganiach mogą wziąć udział uczniowie technicznych szkół ponadpodstawowych województwa lubelskiego, podkarpackiego, świętokrzyskiego, mazowieckiego i małopolskiego. Główną nagrodą jest indeks na Politechnikę Lubelską.
Uczeń klasy 3AP Adrian Cudecki uczestniczył w finale XXXII Kaliskiego Konkuru Informatycznego. Organizatorem Konkursu był Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Kaliszu wraz z IV Liceum Ogólnokształcącym im. Ignacego Jana Paderewskiego w Kaliszu.
Patronat nad Konkursem objął Wielkopolski Kurator Oświaty, Marszałek Województwa Wielkopolskiego Rektor Uniwersytetu Kaliskiego oraz Prezydent Miasta Kalisza.
W piątek, 4 października 2024r. w Centrum Sztuki Mościce w Tarnowie odbyła się uroczysta gala finałowa ogólnopolskiego konkursu poetyckiego Małopolskiej Nagrody Poetyckiej „Źródło” (edycja VIII) i „Małe Źródło” (edycja IV), których organizatorami byli: Gminny Ośrodek Kultury w Borzęcinie i Centrum Sztuki Mościce w Tarnowie.
Poszukujemy uczniów ZST do stworzenia reprezentacji Fortnite oraz Rocket League. Chętnych zapraszam na Discord https://discord.gg/wd6Xax5y
Na kanale #przedstaw-sie napisz swoje imię, nazwisko, klasę oraz dopisek RocketLeague lub Fortnite, np. Jan Kowalski 4BI RocketLeague.
Po otrzymaniu roli, odpowiednio na kanale #RocketLeague lub #Fortnite udostępnij link do publicznego konta EpicGames.
Na zgłoszenia czekamy do 03.10.2024.
Więcej informacji o turnieju na stronie predatorgames.pl
W dniu 29. maja 2024 r. odbyło się ogłoszenie wyników i wręczenie nagród laureatom Szkolnego Konkursu Bezpieczeństwa i Higieny Pracy w zawodzie: technik programista, technik pojazdów samochodowych i mechanik pojazdów samochodowych.
Gigathon to wyjątkowa możliwość na wzięcie udziału w największym konkursie programistycznym dla dzieci i młodzieży w Polsce. Podczas zmagań uczestnicy mieli okazję sprawdzić swoją wiedzę teoretyczną oraz wykorzystać umiejętności programistyczne w praktyce.
Gigathon składa się z trzech etapów prowadzących do spektakularnego finału w Warszawie.
Dnia 6 czerwca 2024r. odbył się Szkolny Konkurs Języka Angielskiego "English Masterminds" dla klas pierwszych Szkoły Branżowej.
Wzięło w nim udział dwudziestu pięciu uczniów, którzy zmagali się z testem zawierającym zadania leksykalne, gramatyczne oraz sprawdzające rozumienie tekstu czytanego i środków językowych.